Diary in Google Translate Retrospect 1981 Logan Airport

In our spring 1981 Golden Week 's American trip passed through Nashville, New Orleans and finally Boston. 

And when we arrived at Logan Airport, we faced the disaster of lost baggage. No matter how much we wait, some passenger baggage including us will not show up.

 

We expected the airline staff to have some explanation about this in the matter, but the young female staff only repeats the same words "baggage will arrive tomorrow". 

The white female middle-aged woman, who was next to me on the right, cried out anger as "Disgust!" Repeatedly, in an outright attitude of this female staff "Lost baggage is not my responsibility", but the situation is Nothing got better, we left the airport with anger. 

 

 f:id:K-sako:20150820144952j:plain

 

私達の1981年春のGolden Weekのアメリカ旅行は、ナッシュビルニューオリンズを経て最後はボストンだった。 

そして、ローガン空港に到着した私達は手荷物紛失という災難に直面した。いくら待っても私達を含めた数人の搭乗客の手荷物が現れない。

 

私達は、このことに関して航空会社のスタッフから何らかの状況説明があるかと期待したが、若い女性スタッフは「手荷物は明日お手元に届きます」と同じ言葉を繰り返すだけ。 

この女性スタッフの「ロストバゲージは私の責任では無い」といったあからさまな態度に、私の右隣にいた中年の白人女性が怒りも露わに「Disgust!」と何度も叫んだものの、状況は良くなることは無く、私達は怒りと共に空港を後にした。